Fredag och ny mössa.

Alicia har fått sig en ny mössa. Hon har inte provat den än, men jag hoppas att den ska passa :-) Tror att hon blir nöjd över att äntligen få sig en rosa mössa, som hon tjatat om det :-)

Annars så har vi varit i stan idag på sångstund på biblioteket med Emma, Knut och lilla Sally. Det va mkt trevligt. Efteråt blev det fika. Tog oss en tur på hm också innan vi åkte hem. Hade egentligen tänkt att visa bilder på det vi köpt, men det får bli sen, för jag har inte hunnit ta kort än. :-)
Det blev i alla fall skor & linne till mig, mössa och sockar till Alicia och en supersöt sommardress till Molly. Det låter kanske orättvist att inte pappan i huset fick nåt, men han fyllde år i måndags, så då fick han sig skor och en tröja...så alltför orättvisa är vi inte i den här familjen ;-)

Imorgon så far jag och tjejerna till Stavaträsk med mina föräldrar. Det ska bli trevligt. Är less att vara själv nu och ändå är det bara några dagar sen Petrus åkte på jobbet... Det blir att sova där också, för på söndag är det pimpeltävling där. Då har jag tänkt att vinna ;-) Men det kanske inte blir överdrivet mycket fiske med 2 små... Men nån firre borde jag väl ändå kunna dra upp :-)

Nu ska jag plocka bort sygrejjerna, skriva packningslista och sen se ett avsnitt bigbrother. Jag är beroende ;-)

Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas det gick bra på fisketävlingen och att du fick dih en firre i alla fall :) Vi kommer vara borta två veckor och inleder med en helg i Njave och sen blir det stugan i 1½ vecka!! :) Ska bli så skönt, nog för att jag måste hem nån dag och se föreläsning och ha tenta skrivning.. Men det blir skönt att vara där och plugga i stället för hemma.. mer lugn och ro + en hel bunt med barnvakter :)

2011-04-03 @ 15:35:21
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0