Fredag.

Idag känns det som att det varit full fart hela dagen.
Vaknade runt 8. städade, diskade och tvättade och efter lunch så kom Alicias dagiskompis och hans mamma på besök. Som Alicia tjatat efter att få leka med han hemma nån gång.
I nästan 3 timmar va dom här och barnen lekte och skrattade HELA tiden. Det tycker jag är otroligt... Det va verkligen en fröjd att se dom tillsammans.
Grannen och hennes son kom också över på lite lek och stannade ända till 16:30. Va väl ensamma i ca 30 min innan mampap kom förbi. Bestämde oss för att göra pizza tillsammans och att vi skulle äta resten av cheesecaken, som jag bjudit på tidigade under dagen, till efterrätt.
När vi precis stoppat pizzan i ugnen så fick vi spontanbesök av några kompisar som bor i norge som är hemma på besök.
Så nu sitter jag här i soffan helt slut efter en fullspäckad och jättetrevlig dag.

En sak som är mindre kul är att Molly fått magproblem. Känns som att det är stor risk att det beror på vattnet, men man vet ju aldrig. Hoppas att det går över snabbt, för hon är inte speciellt matglad när hon mår såhär.

På bara 1 vecka tycker jag att det hänt så mycket med henne i utvecklingen. Hon kryper nu hela tiden, ställer sig upp mot allt. Hon går nu även i full fart med sin lära-gå vagn och idag ställde hon sig på alla fyra, på fötter alltså...hon såg ut som Mowgli ;-) Vårat lilla charmtroll <3

Nu är det dags att ta fram symaskinen och göra klart lite beställningar tänkte jag.
Ha en trevlig helg allihopa.


Kommentarer
Postat av: mamma

du glömde att vi tog ju en fyra km. promenad också....tack för god mat å efterrätt

2011-04-30 @ 07:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0