Helgen.

Den här helgen har verkligen varit en kanonhelg.

Fredag efter lunch så bar det av till Piteå för hela familjen och det va äventyrsbad som väntade. Vi hade jätteroligt, synd bara att det va iskallt. Barnpoolen va kallare än vad stora poolen på edda är, så det va inte alls behagligt, så det blev nästan bara bad i bubbelpoolen för den lilla damen. Den stora däremot, hon åkte tills hon va helt blå om läpparna :-)
Efter bad i nästan 3 timmars bad så brummade vi in till stan (Piteå) och blev där bjudna på middag hos svärfar. Lyxigt värre ;-)
Lite shopping hanns med också förstås.
Den här fina jackan köpte jag till Molly. Perfekt att ha i vagnen nu i vår och helt nderbart mjuk!


Igår så va vi först på KGB kåge ger bistånd) på kågestkolan, där det blev loppis, spökstig, innebandy, "minuten", grillad hamburgare, ponnyridning och en massa andra trevligheter...
På kvällen fortsatte trevligheterna, men bara för vi vuxna. Vi lämnade småtrollen hos mormor och morfar och åkte till stan och åt buffé på Tatung. Efter att ha ätit alldeles för mycket så for vi vidare till bowlinghallen där jag krossade Petrus i bowling.
Vi spelade 3,5 serier och jag vann 2 av dom, för det än väl inte den totala poängen som räknas, eller hur?! Det där diskuteras fortfarande i vårat hem ;-) Petrus kan bara inte ta att jag vann över han, för i vanliga fall brukar jag inte ha en chans...
Ni vet, killar kan ju inte förlora mot en tjej heller ;-)

Och idag har varit en slappardag...som alla söndagar.
Har varit på parken på loppisen och kom hem med ett par foppatofflor till Alicia, det va allt. Laddar för fullt inför storloppisen i arcushallen. Det kommer att bli så kul!!!

Nu ska jag ta och se ett avsnitt bigbrother innan jag ska krypa isäng...

Jo föressten. Jag är med och tävlar om "sveriges snyggaste barnrum". Kan inte ni vara så gulliga och gå in och rösta på mig...eller Mollys rum rättare sagt.
Man kan rösta 1 gång per dag, så snälla ni gör det så att jag vinner... Isåfall lovar jag nån slags belöning ;-)http://apps.facebook.com/s-snyggaste-barnrum/?id=695

Puss puss.



Kommentarer
Postat av: tt&e

Har spanat in exakt samma jacka till Emilia :-) Den var himla fin.

2011-04-11 @ 08:06:25
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: T, T & E

btw..jag har även röstat på dig =)

2011-04-11 @ 10:24:54
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: mormor

superfin jacka.......hoppas att alla dina vänner röstar VARJE dag på dig ...Tycker även att Alicias rum borde vara med.

2011-04-11 @ 17:32:19
Postat av: Sofia

haha, Robin är likadan... och det är ju såå skönt att vinna :) Jackan är underbar, hade jag haft en liten tös hade jag köpt den direkt!! Kram

2011-04-11 @ 22:07:14
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0