Vi lever...

...bara så ni vet.
Har bara ingen blogglust alls. Vet inte vad jag ska skriva om...

Idag har vi i alla fall varit och köpt bilbarnstolen till Molly. Det blev en Maxi Cosi Moby som jag visade i ett inlägg för ett tag sen. Hoppas att vi ska bli nöjda med den, mer nöjda än med Alicias i alla fall :-)

Annars så börjar våren närma sig med stormsteg och även mitt shoppingsug. Jag vill verkligen ha ALLT!!! Vill köpa en massa saker till huset, kläder och skor till mig själv, fixa naglarna, bleka tänderna, renovera typ hela huset...ja ni ser ju, vill göra en massa saker som kostar MASSOR med pemgar...pengar vi inte har, så det är väl bara att fortsätta att drömma sig bort.
Men när skattepengarna kommer ska jag banne mig unna mig en tandblekning. Har tidigare lovat mig själv en tandblekning den dagen jag slutade röka och nu har jag varit rökfri 4,5 år...och även när jag gått ner mina gravkilon, vilket jag också gjort. Nu får jag helt enkelt ta och unna mig det, för det är verkligen sååå sällan som jag unnar mig nåt själv, så nu försöker jag intala mig att jag är värd det ;-)

Petrus har ledigvecka den här veckan. Det är så skönt. Skönt att slippa göra allt här hemma och ta hand om barnen dygnet runt. Lite avlastning är aldrig fel.

Från det till nåt helt annat. Måste berätta det äckligaste.
Alicia fick en klubba i helgen. Hon försökte tugga den hela tiden, men klarade inte det då den va så stor. Sen när hon sugit på den länge och klubban blivit liten så lyckades hon dela den och skulle visa mig att hon klarat det.
Då ser jag hur det är nåt svart i klubban. Kollar lite närmare och ser att där i en luftbubbla i klubban ligger det en död insekt... antingen en myra eller spindel. Usch så vidrigt!!! Synd att man inte bor i USA, då hade jag stämt dom och fått ut tusentals kroner kanske ;-)

Nu blir det sängen.

Natti.

Kommentarer
Postat av: tte

Jag tycker absolut att du ska unna dig lite saker.

Fy vad äckligt med klubban. Vad var det för klubba?



Ja lugg skulle hon nog tycka va skönt och ha. Få se om man fixar att klippa den själv :-)

Säg till om ni gillar stolen. Emilia skulle också behöva en ny.

2011-04-07 @ 08:57:48
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emma Lundmark

Jag tycker du ska kontakta tillverkaren av klubban. Vidrigt!! Man brukar få ersättning när sånt där händer

2011-04-07 @ 10:21:09
Postat av: signe

Åh fy vad äckligt! Jag tycker också att du ska kontakta tillverkaren, du kanske får en ny klubba i alla fall =)

Jag hittade en liten sten bland mina solrosfrön för nåt år sedan, skickade ett mail till dem och fick ganska många presentkort på posten några dagar senare =D

2011-04-07 @ 18:08:00
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

fy faaabian vad äckligt....håller med föregående kommentarer att du borde kontakta tillverkaren...och ja man unnar sig inte mkt, så klart du ska ge dig själv en tandblekning jag ska!!!jag ska också köpa nått för några tusingar(!) då jag får tillbaka på skatten (jag köper aldriiiig nått)...resten ska gå till övervåningen....hehe=)

2011-04-07 @ 22:17:44
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0