Bergen

För det mesta så ser det ut såhär i Bergen


Men när det inte gör det är det nog en av dom vackraste städer jag varit i tror jag...






Är det inte vackert?!?!

Och det bästa av allt.
Vi åker dit den 1 September. Åh vad jag är lycklig!!! :-)
Det blir min födelsedagspresent från min kära sambo och döttrar. Det kan nog inte bli bättre!!

Det är så mycket jag vill hinna med, så därför kommer jag och flickorta att åka före Petrus. Vi åker som sagt redan den 1 september. Han kommer den 7 och vi åker hem den 12...
Det ska bli så kul att få visa Alicia allt och ett måste är ju att åka upp på Ullriken, där dom 2 översta bilderna är tagna från...för se viljen ljuvlig utsikt det är. Mäktigt.
Hoppas bara att vädergudarna är på våran sida ;-)
När vi bodde där så tror jag att det va regnrekord med drygt 80 regndagar i rad. Förstår ni hur mycket det är?!?! Så man har ingenting att klaga på att vi har haft lite ostabilt väder några dagar nu.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: T, T & E

Så himla härligt att få fara tillbaka.

Väldigt vackert ser du ut att vara!



Vi har kvar våran careena. Jag tycker inte alls om den! =)

2011-08-12 @ 08:14:04
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

vilken rolig läsning jag fick, har inte vart in och läst på länge nu....himla fina dina nya namnlappar var=) och vad roligt att du skla få åka iväg med familjen på resa....vilken fin present=)



ska du jobba eller va föräldraledig längre nu i höst?

kram

2011-08-12 @ 12:57:18
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0