Idag kom det...

...beskedet jag väntat på i ett år nu.
Ett år har ju gått sen Alicia såg ut så här



Idag kom brevet om erättning från Trygg Hansa.
Det blev en fin slant som kommer att åka raka vägen in på hennes konto. Då får hon göra som hon vill när hon blir äldre om hon vill fixa till det eller inte, men helt ärligt så tror inte jag att det kommer att synas speciellt mycket då. Inte om man ser hur pass fint det blivit på bara ett år. Självklart kommer man att se det då man kollar, men jag tror inte att det är speciellt mycket.
Dom här bilderna skickade jag in till Trygg Hansa. Jag försökte att ta bilder som framhävde ärren.


Det här är ärret som syns mes, men ooo vad lite det syns motför vad jag trott att det skulle göra.


Och här ett skärsår på halsen som ej behövde sys...


Och det på läppen som jag trodde skulle göra så att det såg ut som att hon hade harmynt, men inte blev det så heller :-)

Min fina fina tjej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser ut att ha läkt väldigt fint! Kommer nog inte alls att synas om man inte vet óm det om nått år.

2011-08-16 @ 23:16:20
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: Martina

Om man inte tänker på det syns det ju knappt. Jag tänkte då inte på det sist vi sågs i alla fall :)Så bra ändå att hon fick ersättning för det! Om inte det blir att fixa till det så har hon ju ett bra startkapital i alla fall! :)

2011-08-17 @ 17:47:13
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0