Tavelvägg.

Jag har fyndat, sprayat, pysslat, gjutit, kladdat, tappat, limmat, svurit, klippt, klistrat, redigerat, limmat igen, tejpat, putsat, spikat, mätt, tänkt, haft ångest, varit förbannad osv....
Men nu är det äntligen klart med det och här sitter nu äntligen min tavelvägg.





Det blir att byta ut detta sideboard och leta oss ett annat. Jag vill ha ett retro, men vi får se vad gubben säger om det :-) När sakerna fått sig en förvandling och är på plats brukar han ju tycka att det blir bra även om han alltid är emot det från början :-)




Familjebild :-)
Ser ni också likheterna mellan jag och Alicia och Petrus och Molly, eller är det bara jag som ser dom?


Kommentarer
Postat av: mamma

det blev jättefint.

Jo jag ser likheterna mellan er.Ibland när jag ser korten så vet jag ej riktigt vem som är vem.

2011-08-16 @ 06:16:52
Postat av: Lisa

Jättefint! Jag ser också likheterna!

2011-08-16 @ 12:27:39
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag tycker att dom är så himla lik på dig Emma! Speciellt kring ögon och mun. Och kanske tom Alicia mer än Molly..

2011-08-16 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0