God Jul och Gott Nytt År.

Oj vad tiden springer iväg. Nyårsafton imorgon och inte har jag fixat nån nyårsoutfit. Det får bli att inhandla det till ett annat år istället så får jag i år gräva fram nåt gammalt ut garderoben bara. Tycker ändå att nyårsafton är överskattat.
Trots att jag tycker att det är överskattat tror jag att vi kommer att få en supertrevlig kväll. Men den som lever får se. :-)

Just nu är det bara renovering som snurrar runt i mitt huvud. Har flera projekt på g, men tiden räcker inte riktigt till för allt och inte pengarna för den delen, men väldigt snart är det dags att ta tag i det och jag längtar så!!

Är det föressten ingen som har en snygg soffa med divan till salu? :-) Är i stort behöv av en men hittar aldrig en jag vill ha.

Nä nu ska jag ta och surfa vidare innan det är dags för mat.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Therese larsson

vad ska ni göra på nyårs???

2011-12-30 @ 18:51:36
Postat av: emalee

Therese: Vi ska vara ett gäng hos fam Bystedt så det ska bli trevligt. Vad ska ni själva hitta på?

2011-12-30 @ 19:57:34
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Therese larsson

vi ska vara hos mija i byske...hoppas ni får en trevlig kväll..kram

2011-12-30 @ 23:58:04
Postat av: Johanna

Har du kollat sofforna på möbelaffären här i Byske? Jag letade mig galen efter en soffa i stans alla affärer men hittade 3(!) kandidater i Byske! Hoppas ni hade en trevlig nyår! kram

2012-01-01 @ 20:53:50
URL: http://norrlandstankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0