Söndag.

Då va denna vecka slut också.
Shit vad tiden springer iväg. Jag hinner verkligen inte med. 20 dagar kvar till julafton och jag har bara hunnit handla några snåsaker. Resten av klapparna har jag inte ens börjar fundera ut ens vad jag ska köpa. Det känns inte alls som att julen snart är här. Jag antar att det beror på att snön lyser med sin frånvaro. Nu kan den gärna få komma :-)

Igår va det partaj. Förfesten va som vanligt kul, men sen när vi kom ut på krogen så blev jag faktiskt riktigt besviken. Vi valde nog fel ställe antar jag. Gick på club27, men det va ju typ bara gamlingar där!! Det va ju tom en 60årig gubbe där, så man kände sig ung vilket egentligen är bra...
Nä, nästa gång blir det ett annat ställe, men det lär ju dröja. Nu har jag festat för ett halvår fram eller nåt sånt.

Idag har man varit sådär småseg och småbakis trots att det inte blev överdrivet mycket igår, så det är ju skönt ändå.
Efter middagen har vi varit på edda och badat hela familjen + mormor och morfar. Mysigt med lite familjetid :-)

När vi kom hem va klockan alldeles för mycket och barnen skulle egentligen redan sova, men Molly va då inte alls sugen på att sova.
Som vanligt så satte jag igång hennes cd-spelare, men då hon va så pigg så låg hon och sjöng med istället för att vila. Det va ganska kul, för hon visste verkligen när vissa ord skulle komma och sjöng dom högt och tydligt.
När Petrus lagt Alicia så gick han till köket för att göra sig en macka och Molly hörde hur han va där och stökade på, så hon sa "pappa mat!" Jo sa jag, pappa ska äta. Det gick några sekunder och så frågade hon "mamma mat?"
Underbara lilla människa. Hon förstår så mycket mer än man tror.
Häromdan också, då stod hon i soffan och pekade ut och sa "ute, kallt" Och så hurvade hon till för att visa att det va kallt :-)

Nä nu ska jag skynda mig isäng, för imorgon ska jag sy hela dagen medan flickorna är på dagis!!! Fick nämligen hem 11 m tyg i fredags, dock va inte allt mitt :-)

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0