Förändringen...

Idag har Petrus varit på intervju....eller intervju kan man nog inte kalla det heller, för direkt han kom dit så berättade kvinnan vad han skulle ha för arbetsuppgifter.
Så han är numera en del av Bergsteamet, vilket innebär nu från början att det blir att jobba i Garperberg i Dalarna vilket känns sådär. Det är verkligen delade känslor, för jag är ju jätteglad att han fått jobb, men det innebär ju en hel del tid ifrån familjen.
Han kommer att jobba 6 dar och vara hemma 8...så egentligen kanske det är bra.
I vanliga fall när han jobbar för Skanska så kommer han ju hel vid 16:30, men då har han ju den där f-bannade innebandyn som är nästan 3 timmar 3 gånger i veckan + match nästan varje helg...Så det känns nästan som att jag kommer att träffa han mer nu :-) Kanske inte ändå, men jag frsöker intala mig själv om att det kommer att bli bra det här...för det kommer det.


Kommentarer
Postat av: mamma /svärmor

tror också att det blir bra.Sen finns ju jag å pappa också om det kniper eller hur...om inte annat att vara barnvakt....vi ses snart------

2011-02-11 @ 17:11:24
Postat av: Lisa

Jobbrelaterat var det då iaf! =)



Det blir nog bra ska du se, skönt att ha honom hemma på heltid när han lix är hemma. Då kan ju du börja vicka lite om du har något ställe du kan vara på om du vill förståss.

2011-02-11 @ 22:10:47
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

Det kommer bli så bra...=) vad roligt att han fått jobb! när har du tänkt börja om eller har du tänkt göra nått annat, visst var det inom barnomsorgen du jobbade?



kram

2011-02-11 @ 22:40:18
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Emma Lundmark

Det kommer garanterat att gå jättebra! Slutar han med innebandyn? I så fall får ni väl lediga helger då han är hemma? :-)

2011-02-12 @ 10:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0