Herregud vilket evighetsprojekt.

Det knns som att jag aldrig kommer att bli klar med det här!!! Alla kartonger står fortfarande här + att det ligger högar med kläder här och där som jag sorterat. Det är ett enda stort kaos med andra ord.
Men snart hoppas jag att det är klart.
Har hittat fram massor med fins kläder till Molly också från Alicias gamla. Det är alltid lika kul. Känns som lilla julafton nästan :-)



Att få se Alicias reaktion igår när hon såg att P kommit hem va oslagbar. Hon kom in till vårat sovrum och va virrig som hon alltid är då hon är uppe och går på natten.
Han hade kagt sig och jag låg med kläder på tvärs över sängen och pratade med han då hon kom in. Vi hade bestämt att inte säga nåt till henne för att se om hon ens såg han och det gjorde hon. Med kisandes ögon kom hon in, gick runt sängen och la armarna om han och gav han världens kram.
Hon hade först att få ut nåt ord och mummlade en massa men sen hörde man klart och tydligt "har saknat dig" och så somnade hon om.
Det va det första hon sa då hon vaknade i morse också :-) Det är också han som fått följa henne på dagis, hämtat henne och nu följt med henne på dans/lek. Tror ni att det betyder att hon är pissless mig? ;-)

Nä nu ska jag försöka att ta tag i klädhögarna och lägga ut lite på tradera, men först en alvedon och ett vattenglas.

Kommentarer
Postat av: mamma /mormor

men när du gjort detta jobb så är det bara att tro att vi skall sälja en massa framöver eller hur.

Det måste va underbart för pappa Petrus när hon är så gullig mot honom....

2011-02-22 @ 21:45:37
Postat av: Johanna

Å vad hon är söt!!!



Du funderar inte på att sälja på klädbytardagen i Drängs i helgen ist för tradera? Det är ju bra mkt mer jobb med tradera än att lämna in allt och få jobbet gjort åt en =)! Jag håller på märka kläder för fullt här hemma just nu!

2011-02-23 @ 00:35:57
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0