Nya tag.

Bloggen har inte prioriterats senaste tiden tyvärr... Förra veckan så va jag ju i Umeå tisdag sen onsdag och torsdag hade jag sån huvudvärk och la mig tidigt och fredag så blev det utgång. Lördag va jag bakis och dessutom så hade vi tekniska problem här hemma, så vi va utan både tv och dator hela dagen, även söndagen va vi utan till på kvällen. Söndag va det även dop för lilla Tilly.
Igår så drog P igång en storstädning här hemma. Nu blir det att röjja i alla skåp och lådor och slänga och sälja sånt vi inte behöver. Så skönt det kommer att bli när allt är klart!!! :-) Men än är det långt borta...

Lite bilder också :-)


Molly fick smaka lite grädde av Alicia idag... Det va gott.


...men kladdigt ;-)



Här har ni bilden på blöjtårtan som jag lovat för länge sen.
Den innehöll:
-Ett blöjpaket
-Barbapappa marackas
-Byxa, body & dregglis
-Trumpette sockar
-Trumpette silverskor
-Stor nalle från Teddykompaniet
-Snuttefilt


Å med cellofan på...


Alicia har gjort sig fin :-)

Det va allt för idag.
Nä vänta. Har ju glömt det viktigaste.

Ett stort grattis till Emma och Daniel som fått sig en söt liten dotter igår kväll...och sist med inte minst Knut som blivit storebror!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tårtan blev ju superfin, jag gissar att den var uppskattad!

Måste bara fråga vart du fick tag på cellofan? Går det att köpa i butik eller beställer du det?

2011-02-01 @ 22:22:21
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: mamma

Tårtan blev jättefin....säkert uppskattad..

Du Emma släng inget Vi tar det på loppis eller hur.

Kanske mormor får ge Molly nåt gott också??'

2011-02-02 @ 09:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0