Passar jag?

Vad tycker ni, passar jag i glasögon?



Säkerligen inte, men vet ni vad. Det spelar ingen som helst roll. Som det är nu så sitter och och kisar på kvällarna för att jag ser så dåligt och det är inte kul att ha det så. Jag ser helt suddigt och klarar nästan inte av att läsa det som står på datorn.
När jag slutat amma så ska jag vänta 2 månader sen är det jag som bokar tid hos optikern.

Så snart är jag en glasögonorm igen ;-)
Bara sisådär 15 år sen jag va det sist...Det blir bra det.

Gud vad klok man blivit på senaste år... Utseende är verkligen inte allt. Det är mycket viktigare att man är frisk och mår bra och SER!!!! ;-)

Godnatt snyggingar!


Kommentarer
Postat av: mamma /mormor

Men gumman du blev jättefin i dessa.Kanske din huvudvärk blir bättre då .Hoppas det i alla fall

2011-02-21 @ 06:08:58
Postat av: T, T & E

Tycker att du passar jättebra i glasögon!

2011-02-21 @ 10:53:38
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättefina! Jag tycker att det är snyggt med brillor! Själv ska jag önska mig bidrag till ett par nya när jag fyller år för de jag har nu är alldeles för defekta efter att Manne fått tag på dem =)!

2011-02-21 @ 13:53:28
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

jag tycker du var fin i glasögon=) och om man då jämt behöver dem så kan man ju alltid ha linser...jag har ju sjukt dålig syn så jag har ju alltid linser, fast hemma har jag nästan bara glasögon...hehe....=)



kram!

2011-02-22 @ 18:36:41
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0