Torsdag och helgen...

Tänkte bara dra helgen snabbt för er som är nyfikna. Ni vet, Petrus hade ju fixat en kväll som jag inte visste nåt om, förutom vad jag skulle ha med mig.
Kvällen blev mycket lyckad. Vi bodde på hotell i Piteå, badade bubbelbad, drack vin, åt kex, åt massa kinamat, trffade Lidde, va på Challange och slutade kvällen på BigBoy. Lördagen så blev det hotellfrukost (förstås) och en runda på stan.
Det va den bästa stadsrundan någonsin som jag gjort med P. Vi kunde gå tillsammans och han suckade inte och gnallde sådär som bara karlar kan göra, så jag är mycket mycket nöjd.
Det här va verkligen en överraskning jag aldrig trodde att han skulle ordna, är mycket imponerad av min kära sambo :-) Han är bara bäst!!! <3 <3 <3
Hoppas inte att det dröjer alltför länge tills vi kan hitta på nåt på tumanhand igen.
Men det är tur att det är minst lika kul att få komma hem igen och få pussa och krama flickorna :-)

Tjejerna ropar...får uppdatera mer sen.

Kommentarer
Postat av: therese larsson

vad skönt ni måste ha haft det....

2011-02-10 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0