Tradera

Har ropat hem denna overall idag.


Har velat ha en sån ända sen Alicia va liten, så nu tyckte jag att det va dags att slå till!! Mina barn är ju faktiskt bara små en gång. Då kan jag ju inte gå och dreggla efter fina saker hela tiden utan att köpa. Vi lever ju faktiskt bara en gång. Eller hur!!?

Har inte bara klickat hem saker idag.
Har vinkat av P som nu befinner sig i dalarna, varit och träffat en massa mammor och bäbisar, varit med Alicia på danslek, bjudit mor och far på fika och just nu har jag lördag här hemma och äter lite chips och dip. Fy på mig!!! Men som sagt, man lever bara en gång ;-)

Traderaauktionen jag skrev om tidigare va 2 stringhyllor. Vann dom också, men jag har på känn att det inte kommer att bli nåt av den affären. Tror att det är lurendrejeri på g. Har inte fått nåt mail av säljaren och hon är helt ny på tradera... Självklart behöver hon inte vara oärlig för det, men jag har bara en konstig känsla...
Så det är nog bara att leta vidare :/ Suck!!

Nu ska jag knapra i mig några chips till och sen ska jag krypa isäng. Har huvudvärk och tagit tabletter, så jag hade tänkt mig att göra en tidigkväll så att värken är borta tills imorgon.
Har nämligen lite pyssel på g (inte har ni hört det förr?!) som ligger och väntar på mig :-)

Natti.

Kommentarer
Postat av: Lisa

De där overallerna är så fina, jag har en till Emmet som jag hoppas ska passa till våren, den är blå-grön och jag fyndade den i Piteå på loppis för 40 kronor. Det var värt!

2011-02-15 @ 23:27:23
URL: http://malteemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0