2011.01.04

Ikväll har det packats, för imorgon så bär det av till Kikkejaur till fam Lidströms stuga där vi ska umgås med Matte, Martina och lilla Alina. Det blir skoj.
Hoppas att det inte blir alltför kallt, för jag vill ju förstås hinna med liiiite fiske i alla fall :-)
Usch, får nästan kalla kårar då jag tänker på sist vi va där. Det va nu på midsommar.
Molly va ca 1 månad och bara skrek och skrek. Fy det va verkligen hemskt. Tack och lov är det inte samma skrikiga dam vi tar med den här gången :-)

Tänkte visa en liten bild från mellandagarna.
Therese med familj tittade förbi och vi passade på att knäppa några bilder på kidsen. Emilia va jättenyfiken på Molly och här kommer en av bilderna :-)



Hihihi....

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha det såååå trevligt Sköt om er Lycka till med fisket.

2011-01-05 @ 10:29:00
Postat av: Martina

Tack för dom här dagarna! Har varit super sköna och slöa dagar! Hoppas du fyndade i dag :)

2011-01-07 @ 20:54:23
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: T, T & E

Jag snodde den där bilden om det är OK?! =)

Jo hon var väldigt nyfiken på Molly.Hoppas hon inte gjorde illa henne bara. Såg sen vilka himla långa naglar hon hade =/



Hoppas ni har haft det trevligt där borta!

2011-01-08 @ 18:58:44
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Martina

Det tycker jag absolut vi ska göra! Och varför inte till våren när det är varmare och bättre fiske? :) Det blev en lång tur för er då :)

2011-01-09 @ 07:45:35
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0