Det va som jag befarade...

Onsdag förra veckan hade jag ont i magen... Inte vanligt magont. Kändes mer som att det va äggstockarna, så började fundera på om det kunde vara mensen som va på g...
Hela veckan tycker jag att jag har varit lättretlig och idag har jag haft småont i magen. Nu när jag gick på toa fick jag det bekräftat. Mensen är tillbaka... Känns lite jobbigt, men samtidigt skönt att kroppen blivit "normal" igen :-)

Idag har det varit en feberfri dag för Alicia...eller småfebrig i morse, men det gick snabbt över.

Finns egentligen inte så mycket annars att säga om våran dag. Det har varit en tråkig hemmadag. Känns som att tiden bara sprungit iväg. En prommis har jag hunnit med, så det är jag nöjd med i alla fall.

Tror faktiskt att jag ska ta och sätta mig i syrummet ett tag. Alicia har ju vuxit ur typ hela hennes garderob så jag får nog ta och jobba lite på det :-)

Har lagt in bilder på datorn från nyår... Här en bild på Molly och Tilly :-)


Kommentarer
Postat av: T, T & E

Det känns verkligen surt! Och speciellt då Micke inte får någon lön denna månad då han börjar på det nya jobbet.

Han får ut lite semesterersättning. Vet dock inte hur mycket.

Fattar inte hur det kunde bli så mycket då vi har bergvärme.

2011-01-13 @ 21:44:20
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emma Lu

Åh stackars dig! Det är ju faktiskt fördelen med graviditet, att man slipper mensen :-) Gruvar mig för att få tillbaka den sen. Min mensvärk brukar vara gräslig. Men brukar det dröja så länge innan man får den tillbaka? Visst har det gått typ 7 mån sen grav? Skönt ändå! Jag minns iofs hur det var för mig men jag tror att det tog max 4 mån.



Vilka söta små tjejer :-)

2011-01-14 @ 08:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0