Inte alls fräsch...

Igår blev det kalas för oss, trots att jag velade in i det sista, men då både Alicia ville fara och dom i Piteå att vi skulle komma så for vi. Alicia va ju ändå pigg och fräsch på morgonen. Då vi kom fram till Piteå märkte jag att hon inte alls vara så fräsch som när vi for. Nu såg hon trött och hängig ut, men det va inte så mycket att göra åt det. 1,5 timme va vi där, sen brummade vi till edda för att se Petrus spela match.
Alicia va pigg och glad hela matchen, men ändå inte riktigt sig själv.

Nu idag så är hon fortfarande inte helt pigg... Hon har dessutom spytt...men det är pga hosta och slem, inte magsjuka!
Åh vad jag längtar tills hon blir helt frisk. Vill fara ut och hitta på saker. Håller på att bli galen av att gå hemma bara. Dessutom så är Alicia på uselt humör också. Gnällig, trotsig, ingen matlust och inte rolig alls tyvärr. Vill ha tillbaka min glada spralliga tjej!!!

Mitt humör är heller inte på topp idag, så vi har haft många bråk, jag och 3-åringen.

Usch vad jag ogillar söndagar!!!


Väntar på att jag ska få nåt sms från KappAhl, för då ska jag handla lite tror jag :-)
Kolla så mycket fint dom fått in:




Dom här brallorna är ju bara helt underbara!! :-)



Tillsammans med nån av dessa... Åh så sött!!!


Eller den här :-)


Min favoritmodell för tillfället!



Och dessa 2 till storasyster...

Kommer inte att köpa allt det här, men nåt av det kommer garanterat att slinka med i kassen ;-)
Alicia är ju i behov av typ en helt ny garderob då hon skjutit så på längden... nu är det 104 som gäller. Och alt hon har där nu är i 92-98.

Nu är det en som söker mammas uppmärksamhet. Måste gå :-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Alina är ju också sjukoch det är olidligt tråkigt bara att veta att man inte kan vara ute! Nää nog blir det allt bra skönt när sjukdomarna är över!!

2011-01-16 @ 19:44:50
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kappahl har verkligen mkt fint. Både för killar o tjejer! Jag shoppar nästan mer där än vad jag gör på Lindex som länge varit favvoaffären.



Vad trist med sjuk Alicia! Hoppas hon återgår tills sitt normala jag snart!

2011-01-16 @ 20:51:36
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: mamma

hoppas att vi snart är friska allihopa.....

men gumman jag tycker att ni har nåt för er nästan hela tiden Kikkejaur Piteå innebandy kompisar motion ja vad mer kan man hinna med då man har två små troll och ett stort hus???

God natt

2011-01-16 @ 21:08:37
Postat av: Lisa

Brallorna var ju bara hur tuffa som helst, måste kollas upp vid nästa stadsbesök.

2011-01-16 @ 21:33:53
URL: http://maltelisa
Postat av: Emma Lu

Det blev en svart. Det blev Daniel som fick bestämma. Själv ville jag ha en vit men svart är nog ändå mer praktiskt. Vit lär ju få kaffefläckar :-)

2011-01-17 @ 20:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0