Inte mitt fel.

När jag skulle uppdatera bloggen igår så tog jag ig inte in. Så jag skyller faktiskt på blogg.se :-)

Gårdagen gick i alla fall i lugnets tecken. Alicia fick vara hemma från dagis pga att hon fortfarande inte är sig själv. Ingen feber eller så men helt slut!!

Har faktiskt inte suttit vid symaskinen sen i fredags!!! Har istället suttit med Petrus och sett på tv. Mysigt. Sen så har vi börjat se "Sons of Anarchy". Den rekomenderas! Riktigt bra.

Nu ska jag göra mig klar och slänga i mig en gröttallrik, sen ska jag in till staden och göra lite ärenden. Har lite pysselsaker till hemmet på g :-) Måste bara springa runt och se om jag hittar det jag söker, så here I come alla secondhandbutiker ;-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Sons of Anarchy är den bästa serien enligt mig! Men det är såååå drygt att vänta på säsong 4! En annan helt ok serie är No ordinary family som jag och matte påbörjat förra veckan :)

2011-01-18 @ 09:48:31
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0