Jäkla blogg....

Har försökt att uppdatera bloggen tidigare, men då har det inte gått att ta sig in på blogg.se. Irriterande.
Och nu är jag för trött för att göra ett långt inlägg.
Petrus är ute med laget och lag ska strax ta och lägga mig med mina små prinsessor :-)

Jag har ett stort problem...ett riktigt stort problem :-) Nä då... Jag kan bara inte bestämma mig för om jag ska premiärfesta på fredag. Egentligen så hade jag väl inte tänkt det. Men jag har länge längtat att få gå ut på club27 och nu är det tydligen sista gånen som det är...så det är väl kanske bäst att passa på då antar jag.
Saken är bara den att jag hade som bestämt mig för att tappat alla gravkilo innan dess... Det har jag ju iofs gjort, men kroppen är ju inte densamma, så därför tänkte jag gå ner några kilo till innan utgång... Dessutom så har jag typ inte köpt kläder eller skor på 1,5 år så en ny outfit måste isåfall införskaffas... Oj vilka problem jag har alltså :-)
Blir det nu utgång så tror jag faktiskt att jag ska sova borta också. Annars kan det bli jobbigt då Molly vaknar på natten och vill snutta... Bättre om jag inte är hemma då. Sen kan det nog vara rätt så skönt med en sovmorgon på lördagmorgon, för jag är ju känd för att bli grymt bakis tyvärr.

Hörrni. Ni som kan det här med party. Vad fasiken har man på sig ute nu???

Har nyligen tömt kameran på bilder...så här kommer några på min minsta sessa. Av nån konstig anledning så blir det mest bilder tagna på henne... Storasyster verkar vara lite less på att ställa upp som modell efter att ha varit det i hela hennes liv ;-) Hon springer helst iväg då kameran kommer fram. Då är det mkt lättare att fota en som är still :-)






Båda tycker att det är superkul att köra motorcykel :-) Dom kör in i väggen och skrattar så dom kiknar. Sötisarna...


Alicia rockar :-)


Ser ni så fint ärret blivit!!! Det syns ju litegrann, men är såååå mycket finare än vad jag någonsin trodde att det skulle bli. Det syns dock lite mer i verkligheten än här på bild.
Kommer ni ihåg hur hon såg ut från början???




Här är en lite bättre bild på hur det ser ut nu.



Ja det får bli allt för nu... Ser att jag verkar fått med Alicia på mycket fler bilder än vad jag trodde. Kul :-)
Natti.



Kommentarer
Postat av: mamma

oj vilka fina bilder.

Fattar att du längtar att gå ut ,det var ju ett tag sen sist.Men man kan ju bara te en cider eller två så behöver man inte ligga dan efter eller hur??

Vi hade urusel plats på hockeyn i går .Jag har så ont i nacken för att vi kunde nästan bara sitta å titta på monitorn.Trist Var glad att du var hemma .Ingen höjdare.Men vi vann ju å det var trevligt

2011-01-23 @ 09:29:26
Postat av: mamma

Längtar tills vi blir piggare å få rå om småtrollen....på rikt.....

2011-01-23 @ 09:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0