Lugnet har lagt sig...

...och jag och Petrus sitter nu i tvsoffan i ett nystädat hem. Härligt.
Nåt som är mindre härligt är att Alicias feber kommit tillbaka nu ikväll. Inte mycket, men 38.0. Hoppas att den försvunnit tills imorgon, för vi hade ju tänkt oss på kalas imorgon. Vi får nog vänta och se hur formen är imorgon innan vi bestämmer hur vi gör.

Annars så har dagen här bestått av städning. Skönt att ha det fint innan helgen.

Jag och Molly har varit och hälsat på Maria och Holly. Även Anna och Texas va där. Kul att träffas å surra lite... Molly hade superkul och surrade MASSOR!!!

Nu ikväll när vi satt i soffan så har Molly snurrat runt runt. Tidigare så har hon ju vänt sig från rygg till mage, men inte riktigt förstått hur man vänder sig tillbaka. Hon har också bara rullat åt ena hållet (till vänster). Nu är det slut med det, för nu snurrar hon både höger och vänster och från mage till rygg och sen vidare till mage igen. Dessutom så förflyttar hon sig så att hon snurrar runt så också... Kanske inte länge kvar till hon kryper....eller krälar i alla fall.

Nu är det fredagsmys....med leverpastejsmackor och vatten...nä vänta nu, nu kommer Petrus med en ostkrokspåse och dricka. Kanske att jag måste smaka lite ändå :-)
ställde mig på vågen i morse och den visade -1kg...på en vecka. Underbart. Det är bara att fortsätta att motionera och tänka på vad man stoppar i sig :-) Jag är riktigt peppad!!

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejja till -1 kg!!! Här pågår oxå projekt minska i omfång. Jag insåg härom veckan att jag gått upp 7(!!!) kg sen i början på okt. Inte ok! Så nu ska 7 kg bort...pronto! Trevlig helg...

2011-01-15 @ 00:20:46
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: therese la

det lät ju riktigt bra 1 kg på en vecka bara att kämpa på.....

2011-01-15 @ 11:35:54
Postat av: mamma

heja heja ......vi får ta flera prom till veckan...molly verkar väldigt konsentrerad.vindögd t.o.m.

2011-01-15 @ 13:19:54
Postat av: Lisa

Det är kul när man ser resultat. Hejja!

2011-01-15 @ 19:41:16
URL: http://www.maltelisa.blogspot.com
Postat av: mamma

då får vi kämpa vidare med kilona.....vecka efter vecka......blir jobbigt för nån??!!

2011-01-15 @ 23:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0