Måndag.

Idag då jag lämnat Alicia på dagis såg jag då jag kom hem att jag fått sms av grannen som undrade om jag och Molly ville med å träffa andra bäbisar och mammor (och pappa)...och det ville vi såklart :-)
Snörde i mig frulle och gjorde oss i ordning och så for vi.
Det va riktigt trevligt att träffa andra, så det kommer vi att göra om...nästa måndag igen kanske ;-)
Fick vet att alkisen varit och plingat på hos dom i torsdags också. Det låter kanske dumt, men det känns faktiskt bra. Då känner jag mig lika utvald.

Middagspaus har vi också varit på idag. Alicia har ju längtat efter det sååå länge nu. Det blev bra träning att köra vagnen på oskottad trottoar och dra Alicia efter sig på boben... Riktigt jobbigt va det faktiskt, så motion har jag fått idag i alla fall :-) Har även varit ute på en prommis.

Nä nu är jag så trött så att jag ser suddigt. Jag ska ta och skynda mig att krypa isäng, för imorgon blir en lång dag. Ska lämna Molly hemma hela dagen för första gången. Det ska bli riktigt spännande att se hur det går. Själv så ska jag till Umeå. Inte varje dag jag lämnar barn och man hemma och far till Umeå själv :-)
Nyfikna på varför??
Jo, jag ska på arbetsintervju...
Kommer jag att få jobbet? Nä, skulle inte tro det, så därför ser jag det lite som en shoppingresa ;-) Bingolottopengarna har ju kommit nu och jag ska ut i helgen, så här ska shoppas!!! Wihoooo....

Natti på er.

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas att du inte brännt hela bingolotto vinsten hahahaha.Hoppas att dagen blev bra trots allt

2011-01-25 @ 17:18:39
Postat av: Emma Lu

Hoppas det gick bra på intervjun!! Var ni på församlingshemmet igår morse på träff?

2011-01-25 @ 18:21:26
Postat av: Lisa

Lite nyfiken blir man ju vad det är för jobb du sökte! Vill absolut höra mer om det!



Och vinsten, så himla kul! Hittade du något fint?

2011-01-26 @ 22:36:39
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: therese la

hoppas arbetsinterjuven gick bra??? blev det nå snygga kläder till imorn då?? hittade du nån å gå ut med????

2011-01-27 @ 19:32:27
Postat av: Emalee

Therese: Nja, vet inte riktigt vad jag ska säga om intervjun riktigt... Va som inte nån riktig intervju... Så nåt jobb för mig lär det inte bli. Sen så sa dom att det va runt 20 som skulle intervjuas, men det va 45 st där. Lite surt, men men.



Lite kläder blev det, men inga party, bara vardags + lite annat :)



Jo det är flera som ska ut, men tror inte att du vet vem nån av dom är...

2011-01-28 @ 11:37:47
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0