Skallebank.

Gick och la mig supertidigt igår (22:00) för att jag hade sååån fruktansvärd huvudvärk. Vaknade kl 02 áv att Alicia kräktes. Tur då att man har en snäll sambo som är hemma. <3
När vi vaknade i morse så va fortfarande huvudvärken kvar, så P steg upp med tjejerna och själv låg jag till kl 13...
Ingen bra start på dagen alls med andra ord. Efter piller, värme och sist men inte minst massage så gick huvudvärken över. Tack mamma!!!

Ikväll har jag pysslat... Det är inge vanligt pyssel den här gången, utan jag har försökt mig på en sån här blöjtårta...



Såhär ser en blöjtårta ut för ni som inte vet vad det är. Det här är dock inte den som jag gjort, för den är inte helt klar än. Bild kommer när den är klar.
Jag har länge velat göra en sån här, men det har aldrig riktigt passat då dom kostar endel... Men nu kan det inte passa bättre. Det är förstås lilla Tilly som ska få den på dopet. Mitt lilla gudbarn <3
Har som inte riktigt förstått än att hon är mitt gudbarn. Det känns verkligen speciellt.
Betyder det att mina barn är gudsystrar med Tilly?! :-p

Nä nu är jag för trött för att skriva nå mer. Natti.

Kommentarer
Postat av: Emma Lu

Vad jobbigt med huvudvärk. Det verkar som att du har ont i huvudet ganska ofta?



Spännande med blöjtårtan. Vet ju att du pratat om att göra en sån där flera gånger tidigare. Ska bli kul att se resultatet!

2011-01-20 @ 09:02:12
Postat av: Lisa

Vad kul pyssel, har också haft i funderingarna på att göra en någon gång. Emmet fick en när han döptes. Ska bli kul att se det färdiga resultatet!



Kolla upp nacken och ryggen hos en sjukgymnast eller kiropraktiker, brukar ofta vara där problemet ligger.

2011-01-20 @ 09:11:30
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: mamma

bra jobbat Emma. Men slit inte ut din rygg å nacke .....vi skall bygga upp den i stället.

2011-01-20 @ 11:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0