Sorry...

...för dåligt med uppdatering, men det beror på att jag haft huvudvärk sen onsdag morgon. Är så less det nu, så nu har jag bokat tid hos kiropraktor. Hoppas att han kan fixa till min nacke, för det går ju inte att gå och ha det så här nå mer.
Humöret är verkligen i botten då jag har så ont... Tabletter hjälper inte och jag har så fruktansvärt ont att jag blir illamående.
Jag kan ju säga som så att jag förstår dom människorna som tar livet av sig som har kronisk huvudvärk...och mamma, tro nu för guds skull inte att jag kommer att gör det, för det kommer aldrig att hända!!! :-) Men jag säger bara att jag förstår dom...

Fy vilket gnällinlägg det här blev. Men ville bara förklara varför jag inte uppdaterar bloggen.

Utgången ikväll ligger farligt till. Mår jag så här så blir det inget, men jag hoppas att kiropraktorn gör underverk. Om han skulle göra det så blir det en snabbvisit till stan, för jag har ingenting att ha på mig isåfall...
Har gått på stan i Umeå och stan i Skellefteå utan att hitta ett enda partyplagg jag gillar. Då är det illa.

Nu ska jag gå och fixa lunch till mina 2 damer. Är själv med dom idag då pappan i huset är på kurs i Luleå (även igår)...

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas det blir bättre så att du kan gå ut ikväll och ha trevligt! Vi hade så himla kul när vi gick på Statt sist! Peppa upp dig och åk iväg!

2011-01-28 @ 16:00:59
URL: http://www.maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0