Måndag.

Otroligt att jag har några läsare kvar, för jag måste ju ha Sveriges tråkigaste blogg!!!
Jag lovar att skärpa mig.
Själv så är jag en sån som hellre läser bloggar som uppdaterar dagligen med "skitsnack" hellre än dom som uppdaterar då och då med lååånga inlägg, så därför ska jag försöka att skriva nåt varje dag, även om det bara blir ett litet "hej" från mig :-)

Tänkte bara dra snabbt vad som hänt sen sist.
Vi va ju 2 nätter i stugen där i Kikkejaur. Mycket trevligt, men en sak som va mindre trevligt va att Molly började kräkas, så jag va säker på att alla vi skulle åka dit, men icket. Hon kräktes i nån timme och sen va det över. Jättekonstigt.

Nu ikväll så började hon kräkas igen... Jag tror att jag nu vet orsaken. Hon åt nämligen samma matburk nu som då, så det MÅSTE ju vara den som är felet?!?!

Annars så spyr hon lite nu och då, men det beror på hennes förskräckliga hosta som hon har. Stackars liten. Det tar så ont i hjärtat att se ens barn ha det plågsamt. Tänk om man kunde få ta alla sjukdommarna själv istället!!

Nu ska jag snabba ig till syrummet en stund. Har så många saker på g och fler beställningar på hög. Dags att börja avverka dom kanske.



Kommentarer
Postat av: mamma

jo det är jobbigt när barnen är sjuka : men Molly ser ju pigg ut mellan varven å är väldigt glad.

Kanske du får nåt tips i dag.Lycka till

2011-01-11 @ 06:03:19
Postat av: Martina

Så skumt om det vore maten. Men det kan ju inte vara så mycket annat?!

2011-01-11 @ 06:24:42
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Lisa

Stackars liten! Tycker du ska höra av dig till de som gjort matburken och berätta vad som hänt!

2011-01-11 @ 10:26:08
URL: http://maltelisa
Postat av: THERESE LA

aj då lät inte så roligt.....men hoppas resan var trevlig ialla fall....det e ju alltidskönt att komma hemifrån...

2011-01-11 @ 12:01:42
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

ja det är så jobbigt då de är sjuka de små....och hosta speciellt om det är typ rossel och "slem" ockå så känns de så himla hemskt...ja uppdatera varje dag, det är roligare att läsa då (vilket jag aldrig gör hehe)...!



kram

2011-01-11 @ 19:53:09
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0