Fettisdag.

Idag har vi ätit semlor. Först här hemma till mellis, sen blev vi även överbjudna till grannarna nu ikväll på semlor också :-) Så nu blir det att rulla fram ;-)

Har varit helt död idag. Varit dödstrött + att jag haft så ont i nacken att jag knappt kunnat röra huvudet vilket förstås resulterade i huvudvärk :-( Men det är bara att bita ihop. En ordentlig massage hade dock inte suttit fel.

Dagens störta händelse:  Molly har lärt sig att masa!! Hon har ju bara tryckt sig bakåt och farit runt runt, men nur har hon även kommit på att man kan dra sig framåt :-) Hon vill också hela tiden gå runt. Våran lilla dam börjar bli stor nu... Usch vad fort det går.

Dagens näst största händelse: Vet inte om jag skrivit om det tidigare (men tror det), men Petrus har ju alltid sagt att jag aldrig kommer att få in en stringhylla i vårat hus för att han tycker att dom är så fula. Nu har jag ju lyckats övertala han om det i alla fall, fastän han egentligen inte vill, för jag har varit rätt så övertygad att han skulle gilla det tillslut i alla fall. Det brukar nämligen vara så när det gäller han.
Nu ikväll då vi va hos grannarna så hade dom en stringhylla i H:s rum och Petrus tyckte att den va jättefin :-) Han hade fått för sig att en stringhylla skulle vara en ståendes en....som en jättestor bokhylla.
Jaasi, dessa karlar.
Så nu är jag i alla fall såååå glad att han faktiskt gillar det. Det känns så mycket bättre då :-) Då kanske jag får sätta upp den andra också ju ;-)



Lite annorlunda gavlar, men I like it... Blir nog att måla hyllorna vita också tror jag...

Kommentarer
Postat av: therese la

härligt att hon har börjat ta sig framåt....fick du köpa stringhyllorna av kvinnan där..

2011-03-09 @ 10:06:19
Postat av: Johanna m. L&H

Vad kul att hon masar! Ni kommer massor med framsteg ska du se, brukar som bara "svischa" till så kan dom massor =)

Positivt att stringhyllorna gillas! Dom är fina och praktiska!

2011-03-09 @ 12:15:41
Postat av: emalee

Therese La: Japp...hon kanske va periodare?! Hon körde då bil i alla fall, så jag hoppas att hon va nykter.

2011-03-09 @ 14:53:47
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Martina

Nope, inga framtänder på G. Däremot 4 st nere :)

2011-03-09 @ 18:59:43
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0