Idag är en sån här trevlig dag då jag går ...

Idag är en sån här trevlig dag då jag går runt med stora solglasögon här hemma. Har så fruktansvärt ont i huvudet så att jag blir illamående. Det värsta är inte att jag är dålig, det är att barnen har en så otroligt usel mamma Sånna här dagar. Tack och lov så ska alicia få fara ut och leka med knut en stund (tusen tack Emma!) Så jag tänkte försöka få molly att sova strax och sen lägga mig under filten och försöka sova bort det onda. Fy vilken skitdag. Hoppas att morgondagen blir bättre!


Kommentarer
Postat av: Martina

Stackare! Ger sig aldrig din huvudvärk? Har du kollat synen?

2011-03-17 @ 14:30:58
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men stackars, stackars dig!!! Finns det ingen vettig hjälp för dig att få? Så där kan du ju inte ha det!

2011-03-17 @ 15:20:57
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: mamma /mormor

hoppas att det ger med sig

2011-03-17 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0