Idag har varit en mindre bra dag. Redan ig...

Idag har varit en mindre bra dag. Redan igår så började min mage att krångla. Jag får kramper och illamående som kommer och går hela tiden. I morse kändes det bättre så jag och tjejerna for på öppna förskolan. Där gick det också bra men senare under dagen blev det sämre igen. Vilken konstig sjukdom. Hoppas den är över imorgon. Väckaren är ställd på 06.30. Vi ska nämligen och hämta pappan i huset. Som vi längtat!:-) nu ska jag skynda mig att sova så jag orkar upp. Vill även passa på att på att säga att jag blir jätteglad då jag får kommentarer. Det är dom som gör att jag fortsätter att skriva, annars skulle jag ju bara ha bloggen för mig själv. Så vill ni fortsätta läsa kan ni ju gärna lämna ett avtryck nån gång också. Natti


Kommentarer
Postat av: mamma /mormor

krya på dig .hoppas att det är bättre i dag, kör försiktigt .

2011-03-08 @ 06:20:46
Postat av: Emma

Nämen gick det inte över? Jobbigt! Fast skönt att slippa kräkas ändå. Hoppas det är bättre idag!

2011-03-08 @ 14:01:19
Postat av: Ida

Hoppas det onda gav med sig. Hur gick det förresten med hyllorna?

2011-03-08 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0