Jag börjar snart se ett slut...

...på målningen (tack och lov)
Kan erkänna att jag är en aningens less. Nu vill jag ju kunna få börja inreda! Det är ju det som är kul :-)
Svägerskan ska på Ikea imorgon så hon ska få köpa nå smågrejjer till mig där. Och vi får se, finns det plats över får hon kanske köpa dom där stolarna jag pratat om tidigare.

Igår va jag och skulle köpa en bilbarnstol till Molly, men det är verkligen en djungel det där.
Vad har ni för stol till era små?

Finderar på denna. Nån som har erfarenhet av den?



Maxi Cosi Mobi

Nu ska jag ta mig en sväng på Solbacken. Är verkligen i behov av nya underkläder, sen så hoppas jag också att jag ska hitta mig nå kläder också, för allt jag har är antingen för litet, noppigt eller bara jävligt fult. Har verkligen INGA kläder. Skulle kunna lägga bort allt i min garderob förutom kanske 5 plagg...

Nä nu ska jag inte tråka ut er nå mer... Trevlig helg på er.
Själv så har jag tänkt att ha det i alla fall, men det blir bara att sitta hemma med tjejerna ikväll. Petrus är borta på jobb och alla andra gör förmodligen "parsaker" så jag ska passa på att njuta av mina små troll :-)

Kommentarer
Postat av: sofia

Tror det är en sån vi har och den funkar då super bra!!! :)

2011-03-19 @ 10:35:14
URL: http://soffiloffans.blogg.se/
Postat av: therese larsson

vi har samma problem har inte en anning om vad vi ska köpa för bilbarnstol....

2011-03-19 @ 12:25:40
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

vi har en BeLogic...acta Gracos nya...den är superbra! hur enkel som helst och ja jag är supernöjd iaf!kram

2011-03-19 @ 19:28:08
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi har exakt denna stol som är på bilden och vi är väldigt nöjda, ett stor plus är att man kan luta bak den hyffsat med hjälp av spaken, betydligt mer än dom andra märkerna vi kollade på....

2011-03-19 @ 20:04:02
Postat av: Lisa

Ska bli spännande att se det färdiga resultatet!



Den bilstolen såg väldigt fin ut, tror iofs att alla av kändare märken är bra, det är bara att välja den som passar bäst i bilen och som hon sitter bra i. Såg att de hade rabatt på bilstolar nu på barnenshus! Passa på!

2011-03-19 @ 22:17:05
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: T, T & E

Vi skulle också ha haft en ny till Emilia.

Tycker det är en djungel. Vet inte riktigt vad man ska köpa.



Härligt att målningen börjar lida mot sitt slut

2011-03-20 @ 20:41:37
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Martina

Okej, så himla synd att inget annat hjälper. För som du säger så är det dyyyrt! Alldeles för dyrt! Vi hade tänkt köpa en mobi men slutade ut det.. Enligt hon på butiken så var det inte någon optimal växa stol, har för mig att man inte får ha den framåtvänd.. Så då slog vi till på en Britax multi-tech. Har inte ångrat mig en sekund!Hon sitter riktigt bra i den och den går att justera lite här och var efter barnet också. Men a med henne på butiken och prova. Det är nog det bästa :)

2011-03-20 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0