Jag tar tillbaka det jag sa. Jag ser verkl...

Jag tar tillbaka det jag sa. Jag ser verkligen INGET slut på detta målande. Idag har jag målat och målat och ändå så ser man ingen skillnad. Jag är inte nöjd alls med färgerna, så det blir att ta en tur till stan och köpa lite nya färger och göra lite små ändringar. Snart tror jag att jag bara målar vitt över hela skiten!! Märks det att jag är något less?! :-) spyless är vad jag är. Tänk att jag alltid ska krångla till allt. Det hade ju varit så lätt att bara smacka upp en fondvägg istället... Nu ska jag ta och tjura mig till sömns. Adjöken adjö.


Kommentarer
Postat av: mamma

kämpa på .ge dig inte .men tänk till nästa gång du ger dig på ett sånt stårt projekt.ha en bra dag med sambo o barn

2011-03-22 @ 06:07:03
Postat av: Anonym

kom igen du fixar det....

2011-03-22 @ 22:12:20
Postat av: Jossan och Leia

Förstår dig :P Jag ids inte ens måla min hall :P Och det är en färg :P

Men du kommer säkert vara jätteglad och stolt när du väl är färdig :)

2011-03-23 @ 09:42:30
URL: http://gamblah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0