Klädbytardag...

I söndags va jag på klädbytardag. Tänkte visa för er som är nyfikna vad jag fick med mig hem i shoppingbagen :-)

(bilderna är klickbara)

  

Alicia fick sig 1 tröja och 2 tunikor från me&i, nattskjorta, t-shirt och sandaler för sammanlagt 120kr

  
  
  
Och Molly fick sig en sommardress, kortärmad body, pop-body, Hello Kitty tröja, klänning, tunika med hilka, byxdress, 2 brio träleksaker och ett par solglasögon för sammanlagt 215kr.

Jag kan säga att jag är rätt så nöjd med mina fynd :-)

Det roliga är att när folk frågar om jag köpte mycket så säger jag att det fanns mest till Alicia, men det ser jag ju nu, att det är bara lögn. Jag handlade ju mycket mer till Molly :-)

Längtar redan till nästa klädbytardag!!

Föressten. Jag och en kompis funderar på att arrangera klädbytardag här i Kåge. Finns det nån här som läser min blogg som känner sig sugen på att lämna in kläder? Eller kanske tom känner sig manade att jobba isåfall?? Hör av er isåfall.

Kommentarer
Postat av: T, T & E

Fina fynd!

En såndär tunika med ringar hittade jag till Emilia idag på "Vit elefant". Superfin!



Har du föressten beställt tyget?

2011-03-01 @ 21:56:16
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Många fina fynd! Jag älskar brioleksaker och kaninerna var ju toppenfina!



Det planeras en bytardag här i byske och jag ska nog både lämna in och jobba här då så jag tror inte att jag hinner/orkar med fler faktiskt. Men jag hoppas du får ihop lite folk.

2011-03-01 @ 22:03:07
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: therese larsson

kanske beror på när det är...

2011-03-02 @ 08:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0