Lördag.

Idag blev en tidig morgon.
Flickorna vaknade 06:40. Det är rekord faktiskt. Alicia har som tidigast stigit upp kl 07 tidigare och det va då hon va 4 månader. Varade dock bara en vecka....annars har vi ju varit rätt så bortskämda då det gäller sömn.
Så jag har väl egentligen ingen rätt att klaga.

Idag har vi inte så mycket inplanerat. Vädret ser ju ganska så lockande ut. Synd bara att det ska blåsa så. Funderar på att fara ut på Kågefjärden på isbanan efter lunch. Men det beror lite på vädret också.
Annars blir det nog en rätt så lugn dag.
Melodifestivalen ikväll och så fortsätta med Mollys rum.
Vilken tid det tar alltså!!!
Har nu använt mig av 3 färger ock alla är inte ens målade alla varv. Bara typ 5-6 färger kvar då... Pjuh.
Det kommer typ att ta en månad med denna målning, men då kommer hon att vara ensam om den också. Lite kul med nåt unikt.
Längtar så att få fixa hennes rum nu. Köpa allt. Tror att det kommer att bli fint :-)

Sen har jag insett att jag måste på ikea väldigt snart också. Direkt dom släpper sommarserien...

Dessa ska införskaffas!!! Äntligen är dom tillbaka!!!


Dessa stolar har varit väldigt eftertraktade. Dom har sålts för fyrasiffriga summor, begagnade. Nu har dom börjat producera dom igen och sälljer dom på ikea för 199kr!!!
Det är bara ett måste. Så häftiga!!!
Från början förstod jag inte riktigt varför alla älskar dom så mycket, men ju mer jag sett dom desto mer har jag börjat gilla dom... Så där är det alltid med mig.
Måste ofta vänja mig vid grejjer innan jag börjar gilla dom :-)

Nä nu blir det den dagliga havregrynsgröten.
Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: therese larsson

fräna stolar...är det solstolar lr??

2011-03-05 @ 19:45:21
Postat av: THERESE LA

snygga...är det solstolar lr

2011-03-05 @ 20:40:01
Postat av: emalee

Therese: Jag vet faktiskt inte riktigt vad man ska kalla dom. Inte solstolar heller. Slapparstolar kanske :-) Man kan lika gärna ha dom ute som inne...

2011-03-05 @ 20:51:12
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0