Molly update.

Nu va det länge sen jag uppdaterade om mina små troll...tänkte börja med att göra ett om Molly.

- Hon masar fortfarande bara, men överraskade idag med att masa till soffan och dra sig upp till stående!!!
- 5:e tanden dök upp idag, en framtand i överkäken, så nu har vi inte längre nån vampyr här hemma. Skönt det ;-)
- Va på 10månaderskontrollen i måndags, så nu väger lilla damen 7910g och är 72cm lång.
- Säger mamma, pappa, tack-tack, tutte och titta
- Klappar händerna
- Visar hela tiden hur stark hon är ;-)
- Är en supergosig bäbis som gärna kramas och pussas... och det är tur, för mycket sånt får man inte av storasyster just nu. Där är det trots och testa gränser heeeeela tiden, så därför blir det ingen update om henne, väntar tills det här är över så att det finns mer positivt att säga ;-)

3årstrots eller inte så älskar jag mina döttrar mest av allt på hela denna jord!!! <3


Kommentarer
Postat av: mormor /morfar

Ja det gör vi också...älskar dessa flickor ENORMT

Men minns mammas ord.Snart går det över och n ihar en mindre trotsig tjej igen.HA TÅLAMOD ...hon är superfin mellan varven eller hur???

Förståndig ,pratglad och hjälpsam ....jättegullig storasyster

2011-04-01 @ 06:10:00
Postat av: emalee

mamma: Jo det är sant det du säger. Hon är ju verkligen go mellan varven. Det är tur det...för vissa dagar är verkligen inte roliga.

2011-04-01 @ 09:15:21
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0