Paus.

Idag har jag legat hela dagen ungefär. Steg upp vid 10:30 men orkade ingenting. Åt bara en halv tallrik yoghurt och la mig sen på soffan och steg upp kl 14:30. Har haft otroligt ont i nacken och huvudet och kännt mig hängig. Jag vet orsaken till det onda och det är all målning som gör det. Så nu har jag tagit en liten paus från det, men jag vill ju så gärna bli klar, så då har det blivit så att jag målat lite varje dag....

Idag har Mollys tredje tand tittat fram :-) Hon har ju fått två nere (dom mitt fram) och nu har det ploppat upp en där uppe, fast på sidan :-) Tror dock inte att det är en hörntand, så nån vampyr kommer hon inte se ut som, men det kan nog se lite lustigt ut i alla fall, men jag gissar att det kommer att komma fler nu eftersom...

Det va allt för idag.


Kommentarer
Postat av: mamma /mormor

gumman Idag tar du det lugnt å går ut å får luft.....

Skulle önska att du tänkte mera på din nacke så att du slipper denna huvudvärk.

Sötnosen tar stora steg fraåt nu.Hoppas att det går bra med maten i dag.

2011-03-10 @ 06:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0