Det lönar sig...

Kommer ni ihåg för läääänge sen (typ januari) när Molly blev så dålig efter att ha ätit en viss matburk?!
Jag kontaktade ju Semper och dom ville att jag skulle skicka in burken. Det har tagit lång tid, men nu har jag tillslut fårr svar från dom. Dom hittade inget fel på produktionen...men det som kunde hänt va att burket fått sig en stöt eller nåt så att det öppnat sig liiite och att det inte va nåt klickljud då jag öppnade burken.
Nu är det ju inte så att jag tänker på det varje gång jag öppnar en ny burk, att jag lyssnar efter ljudet, men det känns som att man ändå skulle reagera om inte det där ljudet kom. Man har ju öppnat endel burkar i sina dar ;-)
Hursomhelst så fick jag idag brev från Semper. Vi fick värdekuponger för 300kr + att Molly fick ett Kalikå mjukisdjur (värde ca 200kr) från dom. Det va verkligen inte illa.
Och jag hörde inte av mig till dom för att jag va ute efter nåt som kompenation, utan för att jag vet att företag vill veta ifall nåt är fel. Jag ville ju också veta VAD som va fel då jag va 100% säker på att det berodde på burken, så egentligen fick jag inte det svar jag ville få ;-) Men men...


Här har ni Kalikås älgdronk som den så fint heter ;-)

Imorgon är det bröllop. Det ser vi fram emot :-) Nu blir det att ta på mig tandskenan för sista gången. Jag vill ju att tänderna ändå ska se naturliga ut och inte så att det syns att dom är blekta...så liiite gula måste dom ju få vara ;-)

Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

vad bra att de kompenserade er!! det kanske ändå var fel på burkinnehållet, fast de inte talade om det... iaf, så tur=) hoppas ni får det roligt på bröllopet=) kram

2011-05-21 @ 07:24:33
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: mamma

bra jobbat ..jag tyckte att du gjorde helt rätt.man skall meddela om man tror å tycker att nåt är fel.det är ju deras enda chans att förbättra sig.

Hoppas att bröllopet blir trevligt...

2011-05-21 @ 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0