...

Även idag har vi varit hos tandläkaren. Denna gång va det dock Alicias tur. Hon va sååå duktig och fick beröm för hennes tänder :-)
Skönt.
Och igår fick hon även godkänt på 4-årskontrollen. :-) Mammas duktiga flicka.

Jag har börjat fundera på om Molly går igenom nån sån här fas. Hon ska vara hos mig HELA tiden. Jag får inte släppa ner henne på golvet ens utan att hon börjat skrika helt hysteriskt. Inte ens gåstolen duger. Då är det illa. Läggningen på kvällen funkar inte heller nu. Tur att man vet att det är övergående, för som det är nu är verkligen inte roligt.

Nu ska jag gå och ta ut skenan ur munnen, men först tänkte jag bjuda på lite bilder.








Systrarna bus.

Kommentarer
Postat av: mormor

jo tur att ni vet att allt går i perioder,snart är nog denna period över...mormors söta små barnbarn

2011-05-19 @ 06:06:46
Postat av: T, T & E

Emilia är ungefär likadan.

Känns som en intensiv period just nu. Med båda barnen.

2011-05-19 @ 11:40:50
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

Oliver är också likadan...känns som separationsångest nu då de har fyllt/närmar sig året...men som du skriver skönt att man VET att det går över=)

2011-05-19 @ 12:19:52
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0