Helgens fynd.

Det blev endel som fick följa med i helgen...kunde dck blivit myyyycket mer, men jag behärskde mig. Hade lovat mig själv det innan :-) Så nu sitter jag istället här hemma supernöjd med mina köp.


Alicia fick sig en ny tröja och klänning från me&i, en solhatt och ett par jeans.


Och Molly fick sig en svart body med paljetter, päronbody, Ej sikke lej body, tunika och klänning...


...jeanleggings, pyjamas från Villervalla, kjol och Nikeskor.


Och min favorit. Denna underbara body från Molo.

Det blev även lite annat smått och gott.



Dessa sööta gubbar...



Och en Kartell lampa :-)

Längtar redan till hösten för att få fara till Luleå och shoppa mer :-)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vem släktar du på som shoppar såååå mycket???

Tur att du sålde en hel del också....eller hur??

2011-05-16 @ 22:04:12
Postat av: emalee

Mamma: Tror att det är dig jag släktar på ;-) Eller?

2011-05-16 @ 23:07:08
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Johanna

Blir alldeles gröööön av avund!!!

2011-05-17 @ 00:49:04
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0