Idag.

...idag har jag strosat runt på stan...i hela 4 timmar!!! Ändå kom jag bara hem med hälften av vad jag hade tänkt, så det blir att åka in imorgon ockå.
Ska på bröllop i helgen och jag hittar inte en klänning i hela jäkla stan... inga skor heller för den delen.
Både Alicia och Molly fick sig nya skor och Alicia fick sig även en ljuvlig klänning som hon ska ha på sig på det andra bröllopet vi ska på senare i sommar då hon ska vara brudtärna.


Eller vad säger du Emma, duger denna? :-)

Nu ikväll så har jag och P varit på bio. Vi såg The Adjustment Bureua. Riktigt bra va den, så den rekomenderas.

Måste bara ta en liten update på barnen också, å att jag inte glömmer.
Molly har blivit intresserad av att läsa sin djurbok och även att sjunga. När vi sjunger "imse vimse spindel" så föröker hon att hänga med på rörelserna :-)
Hon har även fått ett litet annat prat och det är mycket "gobligli" ;-) Sen har hon kommit på att man kan hälsa, så hon säger "heeeej" i tid och i otid :-)

Alicia imponerar verkligen med att vara blöjfri. Av 7 nätter har hon varit torr 5. Ena olyckan måste jag ta på mig, för då tog jag henne inte på toa då jag gick isäng och andra gången va hon sååå törstig och drack massa vatten just innan hon somnade...så då hann hon kissa ner sig innan jag gick och la mig. Jag är så stolt över henne. Hade aldrig trott att det skulle gå så här bra, men jag väntar på bakslag :-) Så här smärtfritt kan det väl ändå inte gå?!

Förstår att det är några som undrar om tatueringen. Det blev ingen för mig, utan vi bestämde att jag skulle fundera lite mer på hur jag ville ha. Men förhoppningsvis så är det inte alltför långt borta ;-)
Är dock inte 100% säker än på hur jag ska göra :-D



Molly posar i sin nya klänning :-p

Nä nu börjar det snart bli dags för sängen. Natti.

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är underbart att det går sååå bra för Alicia...Stortjej..

Vad fin klänningen blev ,SUPER

2011-05-20 @ 06:10:38
Postat av: mamma

Alicias klänning verkar ju vara som en dröm........

2011-05-20 @ 06:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0