Nytt lösenord...

Ja som ni ser så har jag bytt lösenord utan att ens säga till. Blev bara så less på att antalet läsare ökade men att det bara blev färre kommentarer, så därför blev det som det blev.
Egentligen så har jag ju bloggen först och främst för mig egen skull, men även för att andra ska få följa med lite om vad som händer i våra liv, men det är inte kul att skriva och skriva och knappt få nån feedback.
Självklart så finns det några stjärnor som är duktiga på att kommentera och ni vet vilka ni är...så ett stort tack till er!!

Nu ska jag ta och ge lilla damen lite uppmärksamhet innan det är dags för henne att lägga sig i vagnen och sova en stund...

Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

jag har tappat lite bloggläsandet men det är roligt att kika in ibland...ska bättra mig att kommentera än mer också=)

2011-05-19 @ 12:16:56
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0