Tandläkaren...

Jag vet att jag tidigare skrivit om tandläkarbesök, men jag har inte sagt vad jag gjort där.

Jag har alltid lovat mig själv att den dagen som jag slutar att röka så ska jag göra en tandblekning. Nu är det snart 5 år sen jag slutade röka, så det va verkligen på tiden!! :-)
Har hittills bara gjort halva behandlingen, men man ser redan skillnad. Min pappa sa idag att dom ser onaturligt vita ut, men det vet jag inte riktigt om jag håller med om :-D Men nån nyans vitare kanske...
Det kommer att komma en före och efterbild sen när jag är klar. Efter helgen alltså.
På tal om tandblekning. Dags att gå och ta på sig skenan :-)

Tjing.

Kommentarer
Postat av: mamma

undrebart att du slutat röka...hade verkligen hoppats att du skulle bli såååå klok å det blev du ju...haoppas att jag aldrig behöver se att du får återfall.....tankblekning är väl ok då...hoppas att du blir nöjd

2011-05-18 @ 08:51:23
Postat av: Lisa

Det är du värd! Nån gång i framtiden när jag har råd så ska jag också unna mig en. Ilar det mycket i tänderna?

2011-05-18 @ 18:46:28
URL: http://malteemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0