Väldigt olägligt...

I påskas fick vi höra om en stuga som ev. skulle säljas. Vi for och kikade på den och båda 2 blev pladask förälskade. Inte i själva stugan, men läget.
Vi blev tvugna att åka dit en gång till och drömma oss bort lite.
Stugan har bara stått i många många år och ingen har använt den. Nu har föräldrarna gått bort och barnen fått ärva den, så vi kontaktade dom och frågade när dom hade tänkt sälja. Dom visste egentligen inte så mycket, så vi har hållit tummar och tår på att dom inte ska sälja den föränn typ nästa år...så att vi har lite mer pengar.
Nu blev det inte så...
Den är till salu redan nu!!
Åh, kan jag inte ha nån gammal rik gammelfarbror typ i bosnien som gått bort och testamenterat (säger man så?!) allt till mig. Vi vill ju så gärna ha stugan där!!!
Kolla utsikten!!!

Kommentarer
Postat av: Therese Larsson

Vilket läge ska dom ha mycket för stugan lr? Å vars är den?

2011-05-25 @ 18:28:52
Postat av: Emma Lundmark

Toppenfint läge! Så himla fint. Jag är också sugen på sommarstuga såhär års. Men sen tänker jag att jag inte ens hinner med hemmet här i Kåge så det vore bara stressigt att ha en stuga där det ska målas, klippas och fixas också. Än så länge får jag nöja mig med att hälsa på i andras stugor, men då barnen är större ska jag ha en!

2011-05-26 @ 07:40:11
Postat av: Martina

Åhh, det är alltid så där. .När det är som minst lägligt.. Vart ligger den?

2011-05-26 @ 07:47:05
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: signe

Ser verkligen jättemysigt ut!

2011-05-26 @ 09:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0