Viktkamp...

Gud vad vi har kämpat med vikten med både Alicia och nu Molly. Alicia är fortfarande smal, men vi har som accepterat det. Kollar man på hennes far så har ju inte han heller mycket fett på kroppen, medan vi proppar i fett i Mollys mat så mycket vi kan.

I förrgår så berättade mamma att hon kollat upp min siffror då jag va liten och då jag va 1 år så va jag mindre än vad Molly är nu (11mån) så inte är det konstigt att vi har små barn. Även Petrus va liten som liten.
Så från och med nu så ska jag inte hänga upp mig så mycket på vikten, utan bara se till att mina barn får i sig ordentligt med mat!!


Kommentarer
Postat av: Johanna m L&H

Helt rätt, alla barn är olika, bara de äter och mår bra är huvudsaken! Vi har också små barn, så ensam är ni inte!

2011-05-03 @ 16:06:44
Postat av: mamma

ja det är inte lätt för er med den lilla damen som äter som en mygga,men hon verkar ju må rätt så bra så vi skall tro att det ordnar sig...hon är ju sååå go å gla.

2011-05-03 @ 17:44:16
Postat av: Lisa

Mår hon bra och äter så kan det ju inte vara någon fara. Alla är ju olika stora.

2011-05-03 @ 17:49:55
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Klokt!

2011-05-03 @ 23:21:20
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Martina

Det gör du nog rätt i, dom mår ju bra ändå :)Hur har ni det annars? Ska P jobba borta över sommaren också eller får han komma hem? På måndag börjar M jobba borta mån-tors för minst ett halvår framåt. Det ser jag verkligen inte framemot! Usch och fy så tråkigt, dels att vara ensam men dels att ta ALLT ansvar hemma själv.. Men det får ju lov att gå..

2011-05-04 @ 06:38:50
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0