1 vecka...

I snart en vecka har jag varit krasslig.
Har ont i kroppen, är helt kass i halsen, småfebrig till och från och har en nacke som blivit helt förstörd och därmed huvudvärk i stort sett hela tiden, så jag är en som just nu lever på Alvedon. Inte så bra, jag vet, men jag måste ju orka med dagarna. Sen har jag noll energi också. Jag som lätt kan vara uppe till 1-2 på nätterna vill nu helst lägga mig då barnen lägger sig och ändå så sover jag på dagarna.
Symaskinerna har därför också stått stilla i nästan en vecka vilket inte är bra. Halkar efter som bara den, men vad ska man göra... :-(
Nä fy, nu hoppas jag att jag får vakna upp imorgon och känna mig pigg och kry, eller att jag har hög feber så att jag sen får bli frisk sen istället för att gå och vara såhär halvkrasslig hela tiden.
Nu ska jag ta och krya isäng och ladda batterierna.
Natti.

Kommentarer
Postat av: mamma

skönt att höra att du är piggare i dag i alla fall.....med massage i kväll så kanske du vaknar pigg i morgon

2011-11-10 @ 18:15:51
Postat av: Johanna

Fy vad trist! Hoppas krafterna har hittat tillbaks nu! kram

2011-11-13 @ 22:42:34
URL: http://norrlandstankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0