Måndag.

Oj så trött jag va i morse. Jag försov mig tom. Stängde av väckaren istället för att snooza...
Tur att barnen bara skulle till dagis och inte jag till jobb :-)
Varför jag va så trött beror på att Molly och Alicia varit vakna inatt så när Petrus kom hem vid 13:30 så va båda vakna. Den ena ledsen pga benvärk och den andra pigg och glad. Tack och lov så tog han över och jag fick gå och lägga mig.

Idag när flickorna vari på dais har jag passat på att sy. Egentligen ville jag bara gå och lägga mig direkt men bet istället ihop och det är jag glad för. För nu kan jag stryka 5 beställningar från listan!!! Oj så skönt. En stor sten släpptes från hjärtat... Måste försöka jobba bort dom andra stenarna nu också ;-)

I lördags så va det tydligen inbrott i Kåge i minst 2 hus, MITT PÅ DAGEN. Jag har inte hört nåt fräckare!!! Fy så obehagligt. Om nån skulle göra inbrott här hade jag nog inte kunnat bo kvar. Det hade kännts så olusteligt...att nån varit och rotat bland mina saker. Hua. Hoppas att jag aldrig behöver uppleva det.

Måste bara visa er hur fina mina tjejer va igår ;-) Mina små hjärtan!!


Kommentarer
Postat av: mormor

sötnosar......

2011-11-30 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0