Tisdag.

Idag har jag äntligen fått lite tid i syrummet...men bara lite. Vi kom på att vi skulle fara till stan och köpa en ny soffa, så Petrus kopplade på släpen och så åkte vi. Vi kom dock hem med en tom släp också för den vi tänkte köpa kändes inte så bra som vi hade hoppats på, så det är bara att leta vidare.
Skönt att det är på g i alla fall :-)
Ny färg på väggarna, ny fondvägg och ny soffa, det är i alla fall en bra start. Sen får vi spara ihop lite pengar och sätta in ett nytt kök i framtiden + lägga nytt golv. Längtar tills den dagen är här :-)

Vi kom på en sak här en dag... Molly kan räkna till 18!!!!!!
Alicia skulle hinna göra nåt medan Petrus räknade högt och när han började så fortsatte Molly. Det är inte så att hon räknar själv från 1 till 18, men om han började med 1 så sa hon 2, han 3 och hon 4 osv... Hjälp, tiden går alldeles för fort, vad hände med min lilla bäbis??
Snälla stanna tiden nån.

Tänkte bara "förvarna" att jag kommer att ha ett party i dec, den här gången är det inte me&i utan ett leksaks/inredningsparty. Jag har själv fått plocka ut lite olika saker som jag vill ha med, så jag får bara hem ett paket för att visa vänner. Det kommer alltså inte att vara nån försäljare här, utan man får komma och dricka glögg, äta pepparkakor och surra och förståss kika på sakerna ;-) Man får öven 10% på produkterna + på allt på deras hemsida så det är riktigt värt.
Men jag återkommer med tid och datum en annan dag, men preliminärboka in söndag den 11dec.



Kan bjuda på en bild på mina små hjärtan när jag lix skriver här.

Natti.

Kommentarer
Postat av: mormor

gullungar

2011-11-23 @ 06:21:15
Postat av: Therese Larsson

men spel duktig hon är...pratar molly mycket...kram

2011-11-24 @ 23:02:48
Postat av: Emma

Oj vad duktig hon är på räkna, helt otroligt :-)



Ja visst var saffranssemlorna goda!! Och ett extra plus att dom var mindre än dom vanliga som är alltför stora.

2011-11-26 @ 14:01:04
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: emalee

Therese: Jo Molly släktar på sin syster och pratar massor. Säger över 50 ord och har börjat med 2 ordsmeningar. Wilgot då?

2011-11-26 @ 21:46:24
URL: http://emalee-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0