Uppdatering.

Förde över lite bilder idag och hittade den här bilden.


Petrus hittade Molly sittandes i Alicias fönster :-) Den här damen hinner överallt.
Glömmer man att stänga toalettdörren så är hon där på en sekund. Och låser man inte ytterdörren så hinner hon dit och öppnar den...
Hennes favoritsyssla där är att stå och tvätta händerna och leka med tandborstarna...
Hon är en liten buse den där damen.

Jag är helt imponerad över hur mycket hon förstår. Som idag tex så frågade jag henne om hon kunde bära kudden till soffan. Och tror ni inte att hon förstod det och gick raka vägen till soffan.
Prata gör hon också. Massor. Har skrivit upp en del av orden och är säkert uppe i 50 ord nu, så hon släktar på sin syster.
När nån pruttar tycker hon är jättekul och frågar man om hon kan prutta så tar hon i allt hon kan ;-)
Hon är verkligen världens goaste tjej som väldigt gärna kryper upp i knäet för att gosa en stund. Bestämd är hon också. Jäklar vilket humör hon har!! Får hon inte som hon vill är det som att hela världen rasar för henne. Tur att det snabbt går över.
Att sjunga och dansa är jättekul och hon kan dom flesta rörelserna till både Imse vimse och I ett hus i skogens slut.

Det va så kul häromkvällen när hon hade lagt sig. Hon låg och lyssnade på en cd och helt plötsligt blev hon helt hyper och ropade på mig och stod och hoppade i sängen. Sången bockarna Bruse spelades och hon kände igen den från dagis. Det va så kul att se :-) Oj så lycklig hon va.

Det här blev verkligen ett Mollyinlägg, det va egentligen inte det som va tanken faktiskt, men lika bra att ha det uppskrivet :-)

Nu sover båda damerna och Petrus är i London, så nu ska jag ta och gå in i syrummet och fortsätta med mina beställningar.
Har tagit på mig alldeles för många, så just nu känns det bara tugnt faktiskt. Har väl bara sisådär 30 plagg kvar att sy. Pjuh...

Kommentarer
Postat av: mormor

de är riktiga goooskitar.älskar flickorna

2011-11-04 @ 21:46:49
Postat av: Mártina

Kan du inte lägga ut någon bild från i helgen? :)

2011-11-09 @ 20:43:12
Postat av: T,T & E

Haha jag vet faktiskt inte heller varför jag tog ner den från första början. Tror det var för att ena våden satt så snett och var ful av underarbetet.



Nej vi har inte vunnit på lotto. Däremot fick jag en hel månadslön denna månad + att Micke fick lite bonus från jobbet. Då passade vi på att fixa lite.

Nästa månad är jag fattig igen :)



Vi borde ju ses snart!

2011-11-09 @ 21:47:50
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0