Dagarna går...

Tiden går fort då man har kul. Nu ær søndagen næstan slut och vi har varit hær i Bergen i 3 dagar...Så det ær egentligen många dagar kvar, men jag kænner ændå stress øver allt som ska hinnas med. Jag vill egentligen gøra saker hela tiden, samtidigt som jag vill hinna ta det lugnt och bara vara, inte flænga runt alltfør mycket, før flickornas skull...och æven hinna umgås med dom vi bor hos. Dom har ju två barn, en på 5 och en på 6, så Alicia stormtrivs verkligen hær. Æven Molly såklart. Det ær så kul, før nu har Molly verkligen kommit på det hær med att gå och går nu mer æn vad hon kryper. Igår kom hon æven på att man kan stælla sig mitt på golvet utan att hålla i sig i nåt. Nær jag ændå skriver om Molly så tænkte jag bara berætta att jag før nån dag sen skrev upp lite ord som hon sæger...och det blev nærmare 30stycken!! 30 ord som hon anvænder sig av + att hon førsøker att hærma i stort sett allt man sæger. Nu tillbaka till norge igen :-) Jag kan verkligen kænna att jag INTE længtar tillbaka till vædret hær. Om man kollar yr så ska det alltså regna resten av tiden hær, så våran utflykt upp till ullriken (ett berg) kanske dærfør inte blir av, jag som lovat Alicia... Det kænns inte så kul att åka linbana dit upp i pissregn. Jag har æven fått erfara att man INTE ska parkera hær i Bergen. Jag stod i ett parkeringshus i ca 3 timmar och fick betala 96nok. Det ær førbaskat dyrt, så det ska jag inte gøra om :-) Isåfall får det bli en annan parkering :-) Jag har æven varit inom 2 av mina gamla jobb, bara snabbt sådær (butiksjobb) och træffade endast 1 person som jag kænde igen. Nu till veckan så blir det att besøka dagiset jag jobbade på och førhoppningsvis blir det fler kænda ansikten dær æven om jag vet att dom flesta slutat. Dærfør har jag styrt ihop en fest på fredag før alla oss som jobbade på dagiset under min tid dær, så det blir otroligt kul!!! Jag har æven tænkt att vi ska hinna med ett IKEAbesøk och en tur till Akvariet hær i Bergen. Det kommer nog Alicia att uppskatta. Tråkigt nog så har jag ingen bild att bjuda på och tyværr har jag varit dålig på att fota också, men det ska jag bli bættre på :-) Næ nu ska jag krypa isæng med mina underbara små troll. Mina stav och slarvfel får ni stå ut med, før jag orkar inte læsa igenom det jag skrivit :-) Natti natti.

Kommentarer
Postat av: mormor

ja ni verkar då göra en hel del...om ni inte längtar hem så längtar vi efter ER...ha det så kul i fortsättningen också

2011-09-05 @ 16:51:49
Postat av: T,T & E

Bor ni hos någon ni känner?

Vad trevligt ni verkar ha =)

2011-09-05 @ 20:06:26
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0