Fan!!!

Hade skrivit ett lååååångt inlægg, men det førsvann. Orkar tyværr inte skriva om det igen då klockan blivit alldeles før mycket, men idag har varit en toppendag. Har besøkt 2 gamla jobbarkompisar. Alicia har fått leka med Emil och Tobias. Vi har ætit på McDonalds. Jag har klickat hem 2 nya tyger. Det som ær mindre bra ær att Molly har dubbelsidig øgoninflamation och Alicia har klagat på illamående, huvudværk och va jættetrøtt ikvæll... Så imorgon ær en dag utan planer då jag ræknar med att ha 2 sjuklingar hær hemma. Nu væntar sængen.

Kommentarer
Postat av: mormor

kanske en lugn dag skulle vara bra....har du salva till Molly???

2011-09-06 @ 06:12:05
Postat av: Johanna

Nej vad trist med sjukdom på semestern! Hoppas det är snabbt övergående! kram

2011-09-06 @ 12:47:12
URL: http://norrlandstankar.wordpress.com
Postat av: emma

Nej mamma, ingen salva eller droppar. Som jag har førstått det så sæger dom att det inte hjælper.

Jo det blir nog en lugn dag idag. Alicia hade feber inatt och jag antar att hon har det idag också då hon ær trøtt och gnællig.

2011-09-06 @ 13:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0