Kort inlägg.

Vi är hemma nu från våran norgeresa och vi har haft det superbra!! Nåt som jag är väldigt glad över är att jag nu inte längre längtar tillbaka. Tidigare har jag haft ett litet sug att flytta tillbaka faktiskt, men det räckte med detta besöket. Borta bra med hemma bäst :-) Det kommer ett litet längre inlägg senare, men just nu så måste jag skynda mig isäng. Klockan är mycket och imorgon ska vi på andra inskolningsdagen på dagis. Tänkte bjuda på en otroligt vacker bild (tycker jag). Det är inte redigerad alls utan kommer direkt från kameran. Visst är det vackert!!!??? Med denna underbara bild säger jag godnatt och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vackert!

2011-09-14 @ 22:39:35
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: mamma /pappa

Vi är också väldigt glade över din känsla att du inte vill tillbaka till Bergen.Känns mycket bra att ha du å de dina i Kåge ::::UNDERBART helt enkelt

2011-09-15 @ 06:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0