Sept. 19, 2011

Wihoo.... Efter många om och men fick vi oss tillslut platser på åters loppis i arcushallen i Luleå. Det är inte det lättaste att få, så efter att ha vakat halva natten och suttit och försökt beställa i 1,5timme på morgonen, tills det blev "tekniskt fel" så ser det nu ut som att vi fått oss 2 bord där...fast egentligen tror jag inte riktigt på det föränn jag har biljetterna i handen. Jag känner mig lite frånvarande här i bloggen. Det beror på att det är lite mycket just nu. Molly håller på att inskolas på dagis och beställningar ramlar in hela tiden. Egentligen borde jag ta ett "beställningsstopp"...men samtidigt vill jag inte det, för det är ju så kul att folk vill köpa det jag syr :-) Norgeresan blev i alla fall superlyckad. Vi hann med allt vi ville göra och hann träffa nästan alla vi ville träffa. Eller föressten, en sak som vi inte hann med som jag så gärna ville va att fiska. Jag drömmer om att få en haj på kroken nämligen :-)Och det är inte omöjligt, för Jerker som vi bodde hos, han va på grabbtur samma helg som vi kom och dom fick en haj när dom fiskade krabbor. Hade jag fått en haj kan jag lova att jag levt på det resten av mitt liv :-) Vilken skrytpelle jag hade blivit ;-) Bilder från våran tripp kommer senare... Nu ska jag skynda mig å sätta mig å sy lite innan det är dags att hämta mina älsklingar. Är det föressten ens nån som läser här inne nu? En liten bild kan jag väl bjuda på i alla fall, det blir ett så mycket trevligare inlägg då. Det gick tydligen inte. Är det nån mer än jag som har problem med det? Om jag lägger in en bild så försvinner all text!!!

Kommentarer
Postat av: emalee

Det är inte bara bilderna som blir fel. Det blir ju inga radbyten heller, trots att jag gör det. Jävla blogg.se!!!

2011-09-19 @ 13:07:28
URL: http://emalee-syr.blogspot.com
Postat av: Martina

JAg läser såklart :)

2011-09-19 @ 13:44:12
Postat av: mamma

jo det var en tuff natt och en tuff morgon ...men ni lyckades tillslut.

Bra jobbat

2011-09-19 @ 17:59:27
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

jag läser men det har blitt lite sällan nu då jag både jobbar å pluggar heltid...ska bättra mig..det är roligt att läsa det du skriver...då vår övervåning är färdigställd (snart hhehe) då ska ja också börja blogga igen ska du få¨se bilder från vårt hus hehe... kram!

2011-09-19 @ 21:01:40
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0